Senaste nytt från IT Software

Nyheter & blogg

Ingenjör använder laserskärare för att bygga pappersmodell. Fördelar med kunskapshantering: Kunskapshanterings hjälper dina kunder och medarbetare att lösa sina egna problem.
TOPdesk
Alexandra Struwe

4 fördelar med kunskapshantering i er support

Fördelarna med kunskapshantering är många. För att hjälpa dig komma igång har vi samlat de främsta anledningarna till att varför du bör ta dig tid att implementera kunskapshantering.

blank
IT Software
Alexandra Struwe

Tillbakablick och framtidstro

År 2020 var i många avseenden ett speciellt år. I stället för att ställa in har vi alla på ett eller annat sätt tvingats ställa om. Vi på IT Software har sedan i mars 2020 nästan uteslutande arbetat på distans. Det hade inte varit möjligt utan fantastiska insatser från våra medarbetare, kunder och partners som gjort denna omställning möjlig.

Håll dig uppdaterad!

Vill du få våra mest läsvärda artiklar och senaste nytt från UT Software i inkorgen? Signa upp dig till vårt nyhetsbrev här!
Och du. Vi skickar inget spam – bara sånt vi själva älskar!

Kolla in TOPdesk på YouTube

Våra vänner TOPdesk erbjuder massvis med innehåll för att lära dig mer om mjukvaran och hur du förenklar livet på din avdelning.

Håll dig uppdaterad med det senaste från TOPdesk