Bloggarkiv

Ingenjör använder laserskärare för att bygga pappersmodell. Fördelar med kunskapshantering: Kunskapshanterings hjälper dina kunder och medarbetare att lösa sina egna problem.
TOPdesk
Alexandra Struwe

4 fördelar med kunskapshantering i er support

Fördelarna med kunskapshantering är många. För att hjälpa dig komma igång har vi samlat de främsta anledningarna till att varför du bör ta dig tid att implementera kunskapshantering.

blank
IT Software
Alexandra Struwe

Tillbakablick och framtidstro

År 2020 var i många avseenden ett speciellt år. I stället för att ställa in har vi alla på ett eller annat sätt tvingats ställa om. Vi på IT Software har sedan i mars 2020 nästan uteslutande arbetat på distans. Det hade inte varit möjligt utan fantastiska insatser från våra medarbetare, kunder och partners som gjort denna omställning möjlig.

Grafisk Illustration 2021 | Trender servicehantering 2021 | IT Software
ITSM
Alexandra Struwe

5 trender inom service management 2021

I år skakade Covid-19 om allas vår verklighet som vi tidigare kände till vilket i sin tur resulterade i en rad utmaningar och möjligheter – i lika stor utsträckning. Låt oss djupdyka i de trender för service management som förutspås definiera service management 2021. Trender som mer eller mindre påverkats eller uppkommit som ett resultat av Covid-19.

Kolla in TOPdesk på YouTube

Våra vänner erbjuder TOPdesk erbjuder massvis med innehåll så du kan lära dig mer om mjukvaran och hur du förenklar livet på din avdelning.
blank