
Enterprise Service Management: nyckeln till god invånarsupport
Så gör du för att lyckas med invånarsupporten. En approach för delad tjänstehantering, Enterprise Service Management eller ESM, hjälper din avdelning nå era mål.
Så gör du för att lyckas med invånarsupporten. En approach för delad tjänstehantering, Enterprise Service Management eller ESM, hjälper din avdelning nå era mål.
Vill du veta hur ni kan förbättra kundupplevelsen av de tjänster ni erbjuder? Om du inte frågar får du aldrig veta. Här är 10 kreativa sätt för att ta reda på vad kunderna tycker om era tjänster. Egentligen.
På TOPdesk SEE Online 2020 delade kundcentricitetexperten Nancy Rademaker sina insikter och förklarade varför medarbetarnas engagemang och kundupplevelse går hand i hand med digital transformation.
Vill du veta mer om modulen New Asset Management? Kanske har du sett den nya modulen, men undrar hur du migrerar dina befintliga tillgångar? Följ med oss i den här 4-delade webinarserien för att komma igång!
Automatisera er kundservice med Ebbot: den intelligenta chatbotten som drivs av AI & Machine Learning, talar över 20 språk, och gör din verksamhet tillgänglig 24/7.
Förändringshanteringsprocesser blir ibland alltför komplicerade. När du blir för fast i processen tenderar du att glömma att involvera dina intressenter och slutanvändare. Så vad kan du göra för att göra din förändringshanteringsprocess lättare för alla?
Oavsett om du bara letar efter ett enkelt ärendehanteringssystem eller vill öka nivån av automation i er verksamhet så växer våra mjukvaror med din avdelning. IT Software hjälper din serviceavdelning höja servicenivån och minska arbetsbördan.