Välkommen till våra digitala event

Digitala möten och webinarier
med IT Software

2020 blev inget vanligt år. Många tillfällen att träffas har ställts in och vi jobbar, liksom många andra, för att ställa om. När vi nu inte kan träffas fysiskt vill vi skapa nya möjlighet att träffas, för att kunna hålla er uppdaterade på vad som händer hos oss samt ge er möjlighet att dela med er av era utmaningar och framgångar.

Nya mötesplatser och nya möjligheter, helt enkelt.

Kommande event

IT Software är ett innovativt team av likasinnade människor som brinner för att hjälpa kunder att bli mer effektiva i sin service management med stöd av mjukvara och processförbättring. Missa inte våra spännande, just nu digitala, event!

aina_karolina_stockholm

För dig som arbetar inom kommun, region eller utbildningssektorn

Kostnadsfritt | Workshop 19 november 10:00 - 11.00

Tillgänglighet 24/7

Tillgänglighet blir en allt mer aktuell fråga i en tid då modern teknik möjliggör högre tillgänglighetsgrad – samtidigt som resurskraven minskar. Förväntningarna på en organisations tillgänglighet är högre än någonsin.


Mot denna bakgrund har vi bjudit in vår partner Hello Ebbot, som är något av experter på området. De jobbar dagligen med att öka tillgängligheten till 24/7/365. I denna workshop diskuteras tidigare utmaningar med tillgänglighet, hur din organisation lättast kommer igång med att utöka tillgängligheten samt vad effekterna av heltäckande tillgänglighet blir på sikt.


Jobbar du redan idag i TOPdesk och är ansvarig för eller jobbar med service, såväl extern som intern, eller med digital utveckling inom kommun, region eller utbildningsektorn?

Då är detta en workshop för dig!


I denna workshop får du kunskap om:

  • Hur du kan jobba med tillgänglighet under arbetstid
  • Hur optimerar du optimerar er tillgänglighet och sätter rätt förväntan på återkoppling utanför arbetstid
  • Effekterna av maximerad  tillgänglighet (24/7)

vi guidar er under workhopen!

Christian & Gustav

Ett av de områden där TOPdesk fortsätter satsa utvecklingsresurser är inom artificiell intelligens, något som redan används i systemets självserviceportal, bland annat kopplat till era kunskapsartiklar. Men vad händer om du också tillför en digital kollega till ditt supportteam?

Den här typen av automatiserad hantering ser vi som en framtiden av ärendehantering, inte minst då det frigör tid för er supportavdelning som istället kan fokusera på komplexa ärenden.
Vi ser fram emot att tillsammans med er diskutera era aktuella utamingar – och möjligheter. Vi är övertygade om att vi kommer fram till de allra bästa diskussionerna tillsammans med våra kära partners Hello Ebbot.

Gustav Elveros

CMO | Hello Ebbot

Med bakgrund inom försäljning, marknadsföring och kundservice i framförallt Telekombranschen. Senast i rollen som sälj- & marknadschef på Ownit Broadband som under dessa 5 år vann Svenskt Kvalitetsindex i kategorin “Nöjdast bredbandskunder i Sverige” – en titel där tillgänglighet spelade en avgörande roll. Med Gustav med i diskussionen får tillgänglighetsfrågor det utrymme det förtjänar, helt enkelt.

Christian Engarås

Grundare | IT Software

Grundare 2012 IT Software tillsammans med Jon Werkander.
Med mångårig erfarenhet inom den europeiska service management-industrin brinner Christian för att hjälpa din serviceavdelning att utmärka sig. En av Christians superkrafter är hans 20 år i IT-branschen. Christian hjälper er med såväl detaljerade tekniska frågor till mer organisatoriska utmanigar.

Din digitala medarbetare

En chatbot frigör er fulla potential

Tillgänglig

En chatbot gör din verksamhet tillgänglig 24/7 på flera plattformar genom full automatisering. Tillgänglighet driver kundnöjdhet!

Strukturerad

En chatbot glömmer inte vad den ska säga. 100% kontinuitet i språk och tonalitet. Aldrig trött, aldrig sjuk, alltid tillgänglig.

Samarbetsvillig

Ebbot förstår kraften i den mänskliga kontakten och är inte rädd för att smidigt lämna över till en mänsklig medarbetare när det behövs.

Skalbar

En chatbot är oändligt skalbar och kan därmed hantera alla era kunder samtidigt om det skulle behövas. Inga köer, ingen väntetid.

19 NOVEMBER 2020 | 10:00 - 11.00 via Teams

Anmäl dig till workshop Tillgänglighet 24/7