Automatisera er kundservice med den intelligenta chatbotten Ebbot

Automatisera er kundservice med Ebbot: den intelligenta chatbotten som drivs av AI & Machine Learning, talar över 20 språk, och gör din verksamhet tillgänglig 24/7.

Dela denna artikel

Dela på linkedin
Dela på facebook
Alexandra Struwe

Alexandra Struwe

Marknadskoordinator

Bättre support,
gladare kunder!

Nöjda kunder är alla supporterande avdelningars mål. Vi på IT Software förstår det. Därför har vi teamat upp med TOPdesk – en lösning som hjälper er att förbättra er kundkommunikation, hantera arbetsflöden och hålla koll på era tillgångar.

Automatisera er kundservice och verksamhet med Ebbot: den intelligenta chatbotten som drivs av AI & Machine Learning, talar över 20 språk, och gör din verksamhet tillgänglig 24/7. Ebbot erbjuder ett revolutionerande enkelt sätt att komma igång med chatbot, helt enkelt!

Vi tycker att TOPdesk är ett ärendehanteringssystem i världsklass. Men varför inte göra er support ännu lite smartare? IT Software är stolta att erbjuda dig Ebbot, din nya kollega i suppporten, som en av våra partners till TOPdesk!

Det finns två sätt att hjälpa en kund. Antingen berättar man hur kunden ska bära sig åt för att lösa sitt ärende själv, eller så ser man till att kundens ärende är löst efter kontakten. Med rätt integrationer på plats finns möjligheten att lösa kundens ärende från början till slut.

Styrkan? Obegränsad tillgänglighet med automation.

Ebbot är mer än en chatbot. Med hjälp av maskininlärning blir er nya medarbetare Ebbot bättre och bättre på jobbet med tiden. Precis på samma sätt som ni säkerligen redan arbetar i supporten idag, så kan Ebbot, den intelligenta chatbotten, i de fall som hen inte kan lösa ett ärende, skicka det vidare till en kollega i teamet. Sist, men inte minst, så kan ni analysera datan för att förstå era ärenden och kunder bättre.

AI-chatbot Ebbots språkförståelse bättre med tiden. Ebbot förstår kontext mellan meningar och har support för över 20 språk. Detta resulterar i den upplevelse-nivån som krävs för att en chatbot ska kunna jämföras med en mänsklig medarbetare.

Chatbot-builder Vår användarvänliga bot-byggare är lätt att lära sig och bygger snabbt upp nya flöden mot era kunder. Här tränas även Ebbot med tiden för att bättre och bättre kunna förstå era kunder och medarbetare.

Chatklient Vid mer komplexa ärenden, eller om Ebbot inte lärt sig svaret på en fråga än, går ärendet vidare till en mänsklig medarbetare. I chatten kan medarbetarna använda makron för att ge snabbare svar, samt dra nytta av Ebbots integrationer för att hämta relevant kunddata utan att lämna chat-rutan.

Analytics Med analysfunktionen i Ebbot kan ni lätt hantera stora volymer data, och sedan dra slutsatser baserat på kundbeteende, sentiment, och antal hanterade chattar. Det blir ett kraftfullt verktyg för att djupare förstå era kunder.

Tre kollegor arbetar vid en datorskärm i ett ljust kontorslandskap

Gör livet enklare för dina anställda

En chatbot ska vara ett verktyg för att öka tillgängligheten och responstiderna till en nivå vi människor inte är kapabla till. Eller kanske ska den erbjuda svar i en mer anpassad och dynamisk form till skillnad från att spotta ut långa paragrafer man tålmodigt får söka igenom för att hitta vad man söker. Då kommer ju kundtjänst såklart i åtanke direkt. Men vi har glömt vad dessa funktioner kan göra utöver detta. Är dem inte även åtråvärda internt? Vad gör en medarbetare som undrar något? Frågar en chef? Kollega? Kollar i intranätet? Personalhandboken? Där tar alternativen slut.

Tänk om du hade en hemlig assistent du kunde fråga vad som helst, när som helst, med direktrespons. Där är här som Ebbot kommer in! Ebbot sitter på samma information som intranätet, men kan hitta den informationen du söker direkt och leverera den till dig på ett personligt sätt — på alla plattformar du använder. Utöver det, med rätt integrationer på plats kan Ebbot även utföra ärenden som annars skulle kräva inblandning av HR, ekonomi eller ledning.

Ebbots API är ditt API

Möjligheterna är oändliga. Vi kan göra integrationer mot alla system där det finns ett öppet API. Detta gäller även åt andra hållet. Eller som Ebbot-teamet själva säger “Våra APIer är lika öppna som vilda västerns prärier”, vilket innebär att Ebbot till exempel kan reagera på vad besökare gör på er hemsida. Tittar någon på ett par vita sneakers kommer Ebbot upp och säger: ”Mycket bra val! De där blir snygga med jeansen du tittade på förut!” 

I vår tjänsteportfölj hittar du fler spännande integrationer >