Support

IT Softwares support för ditt service managementverktyg erbjuds via telefon, e-post och Extranet (TOPdesk). När ditt ärende är registrerat hanteras detta av våra svenska, tekniska experter så att dina frågor kan lösas snabbt och effektivt. Våra kunder kan inte vara mer viktiga för oss! Att hålla våra kunder nöjda är IT Software’s viktigaste målsättning. Så tveka inte att kontakta oss om du har några tekniska problem eller andra frågor kring ditt Service Managementsystem!

Extra underhåll
IT Software och TOPdesk erbjuder flera ytterligare underhållstjänster för att komplettera vår standardsupport. Du kan köpa dessa tjänster var för sig eller som ett paket.

  1. Hitta svaret själv

    Besök TOPdesk Extranet för att hitta svar på dina frågor 24/7. Här kan du också kolla in fullständiga manualer för alla TOPdesk-moduler.

  2. Ställ din fråga

    Fann du inte svaret på din fråga? Skapa ett ärende i självbetjäningsportalen och du får ett svar inom kort. Du kan även följa status på ditt ärende och söka efter tidigare ärende.

  3. Kontakta IT Software direkt

Självbetjäningsportal

 

E: support@itsoftware.se
P: +46(0)8 33 57 20

Om ditt ärende är brådis eller ditt ärende är svårt att beskriva så var snäll och kontakta oss via telefon eller skicka oss ett e-post. Vi finns tillgängliga vardagar från Mån-Fre: 08:00 – 17:00

Självbetjäningsportal: support.itsoftware.se

Fjärrhjälp: get.teamviewer.com/itsoftware