Support.
På ditt sätt.

IT Softwares support för ditt service managementverktyg erbjuds via telefon, e-post och MyTOPdesk. När ditt ärende är registrerat hanteras detta av våra svenska, tekniska experter så att dina frågor kan lösas snabbt och effektivt.

Support via

Support via

Hitta svaret själv

Besök MyTOPdesk för att hitta svar på dina frågor 24/7. Här kan du också kolla in fullständiga manualer för alla TOPdesk-moduler.

Ställ din fråga

Fann du inte svaret på din fråga? Skapa ett ärende i MyTOPdesk och du får ett svar inom kort. Du kan även följa status på ditt ärende och söka efter tidigare ärenden.

Kontakta IT Software direkt

Tveka inte att kontakta vår trevliga support om du upplever tekniska problem eller har andra frågor. Kontaktuppgifter hittar du längre ned på denna sida.

Våra kunder rankar IT Softwares Support med ett genomsnitt på 9,3/10
Lösning
9,3 / 10
Tid för lösning
9,4 / 10
Kunskapsnivå
9,4 / 10
Vänlighet
9,7 / 10
TOPdesk som mjukvara
8,9 / 10

Kontakta support

Om ditt ärende är brådskande eller extra svårt att beskriva ber vi dig kontakta oss via telefon.
Supportens öppettider
Måndag till fredag
08:00 - 17:00
Telefon och e-post
+46(0)8 33 57 20

support@itsoftware.se
Teamviewer Quick Support
Här kan du som är befintlig kund lägga ett ärende via självbetjäningsportalen MyTOPdesk