Support.
På ditt sätt.

IT Softwares support för ditt service managementverktyg erbjuds via telefon, e-post och självbetjäningsportalen. När ditt ärende är registrerat hanteras detta av våra svenska, tekniska experter så att dina frågor kan lösas snabbt och effektivt.

Support via MyTOPdesk IT Software

Supportens öppettider
Måndag till fredag
08:00 - 17:00

Om ditt ärende är brådskande eller extra svårt att beskriva ber vi dig kontakta oss via telefon.

Support TOPdesk

Telefon och e-post

Support Ebbot & Zervicepoint

Telefon och e-post
Här kan du som är befintlig TOPdesk kund lägga ett ärende via självbetjäningsportalen MyTOPdesk
Våra kunder rankar IT Softwares Support med ett genomsnitt på 9,3/10
Lösning
9,3 / 10
Tid för lösning
9,4 / 10
Kunskapsnivå
9,4 / 10
Vänlighet
9,7 / 10
Teamviewer Quick Support
Dela erfarenheter och diskutera med andra kunder till IT Software

Välkommen in i vår nya community! Här kan du som kund till IT Software prata med andra användare av TOPdesk eller någon av våra andra lösningar.