Kommunikation mellan olika system är oftast en grundläggande förutsättning för att få systemen att fungera som tänkt. Samtidigt som du som kund ska få en sömnlös upplevelse. För att snabbt hantera datautbytet mellan TOPdesk och andra system, har vi utvecklat egna add-ons och integrationer. Med stora möjligheter för automatisering och smartare vardag. Alla våra add-ons och integrationer är utvecklade med stabilitet, flexibilitet och skalbarhet i fokus. Utforska bland färdiga end-to-end add-ons eller låt oss bygga en lösning anpassad för din organisations specifika behov.
Solution Hub är IT Softwares egna marknadsplats där du kan hitta färdiga integrationer som kopplar mot ärendehanteringssystemet TOPdesk.
Om du upptäcker att samma information matas in i två olika system är det ett tecken på behovet av integration. Systemintegration är ett effektivt sätt att få ut mer av IT-investeringarna. Genom att använda förbyggda integrationer kan du spara tid och resurser som annars skulle gå till manuella insatser.
Genom att använda Solution Hub kan du integrera dina system med TOPdesk snabbt och enkelt. Du sparar tid och resurser genom att använda färdiga integrationer istället för att utveckla egna.
På Solution Hub finns för närvarande två färdiga end-to-end integrationer: en för Ebbot (AI chatbot och livechatt) och en för Zervicepoint (service-och affärsautomation). Dessa integrationer möjliggör sömlös samverkan mellan TOPdesk och de andra systemen.
Förbyggda integrationer från Solution Hub är utvecklade av IT Software och är testade för högsta kvalitet och pålitlighet. De är enkla att installera och konfigurera, och minskar behovet av manuell hantering.
Vårt viktigaste mål är att se till att du känner dig trygg med oss som partner. Idag och i morgon.
Sök