Ett innovativt team av likasinnade människor som brinner för att hjälpa kunder att bli mer effektiva i sin Service Management med stöd av mjukvara och processförbättring.
Som en drivande och inflytelserik organisation förbättrar vi samhället. Och det gör vi tillsammans med våra medarbetare, partners och kunder – med målet att öka det hållbara värdeskapandet med framtidens digitala lösningar och tjänster.
Genom våra produkter och tjänster hjälper vi ca 1,2 mn personer få ihop sin vardag på jobbet och bidrar till deras utveckling vidare. Det här är verkligen ingen liten siffra och vi är superstolta över det!
En viktig punkt i vårt arbete är att vi gör det tillsammans. Tillsammans med våra kunder och kollegor på IT Software, vilket sätter perspektiv på hur vi jobbar som ett företag och leder till att vi blir ännu bättre på det vi gör – varje dag!
I vår företagskultur har vi hög grad av frihet under ansvar, högt i tak där alla har inflytande och får sin röst hörd, öppen mot varandra såväl yrkesmässigt som privat och sist men inte minst vi har alltid kul på jobbet.
Christian Engarås
Co-founder
Linköping
08-33 57 11
Skicka e-post
Jon Werkander
Co-founder
Stockholm
08-33 57 12
Skicka e-post
Olof Orrhagen
Sälj, Marknad & CSM
Linköping
072 554 86 33
Skicka e-post
Robin Zainnuddin
Konsulting, support & utveckling
Stockholm
072 554 86 79
Skicka e-post
Lorina Salman
Sälj
Linköping
072-554 86 73
Skicka e-post
Rilind Berisha
Sälj
Linköping
072-554 86 16
Skicka e-post
Andreas Roos
Customer Success Manager
Linköping
072-554 86 09
Skicka e-post
Kathrine Bertheau
Konsult
Stockholm
Maya Källström
Konsult
Stockholm
Felicia Andersson
Konsult
Stockholm
Martin Jacobsson
Teknisk konsult & utvecklare
Stockholm
Jonathan Larefalk
Support
Stockholm
Joacim Engarås
Support
Stockholm
Ramtin Ghassemi
Konsult
Stockholm
(tjänstledig)
Din helhetspartner inom Service Management systemlösningar
Vi finns med dig hela vägen från implementation, support till förvaltning. Våra mjukvaror hjälper er på ett smart och enkelt sätt att bli mer effektiva i verksamhetens processer, skapa automatiserade arbetsflöden och leverera bättre kundupplevelsen.