ENTERPRISE SERVICE MANAGEMENT SOFTWARE (ESM)

För en bättre kundupplevelse

Tänk om dina kunder lätt skulle kunna få svar på alla sina IT-, faciliteter, HR- eller andra servicefrågor på ett ställe? Utan att behöva söka efter rätt kanal eller person? TOPdesks Enterprise Service Management-programvara (ESM) gör det möjligt!

Testa TOPdesk gratis i 30 dagar

IT SOFTWARE ❤ TOPdesk

Bättre support,
gladare kunder!

Nöjda kunder är alla supporterande avdelningars mål. Vi på IT Software förstår det. Därför har vi teamat upp med TOPdesk – en lösning som hjälper er att förbättra er kundkommunikation, hantera arbetsflöden och hålla koll på era tillgångar.
Två personer håller upp skyltar föreställande TOPdesk; ett system för ärendehantering.

Arbeta enkelt enligt itil

Enkelt, enklare, TOPdesk

TOPdesk mjukvara hjälper er att förbättra er kundkommunikation, hantera arbetsflöden och hålla koll på era tillgångar. Men framförallt: programvaran är enkel och attraktiv. Detta gör den inte bara trevlig att använda, den går också snabbt att anpassa. Du är ute efter att leverera utmärkt service från dag ett – och IT Software är här för att hjälpa till.​

Lär känna TOPdesk för din avdelning

Olika avdelningar har olika behov. Läs mer om hur du kan anpassa TOPdesk för just din avdelning!

TOPdesk växer med din avdelning.
Läs mer om ESM på TOPdesk.com

Illustration föreställande ett IT-system

Så skapar ESM värde i din organisation

Enterprise Service Management: ett trendord inom supporterande avdelningar. Funderar du på att hoppa på ESM-tåget själv? Först måste du ta reda på vad värdet av ESM är för din organisation. Upptäck de tre största fördelarna med ESM och gör dig redo att ta din serviceleverans till nästa nivå.