Dashboard och Rapportering

En strukturerad översiktsvy som redogör för alla era KPI:er och mätetal

Om du är ansvarig för en eller flera avdelningar utmanas du ständigt med att leverera hög kvalité på produkter och tjänster samtidigt som du ska hålla koll på kostnaderna. Och du behöver siffrorna för att redogöra för att ni presterar enligt önskemål. 

TOPdesks kontrollpanel gör det enkelt att visualisera din avdelnings prestanda. Det ger en tydlig översikt över dina nyckeltal, vilket hjälper dig att ta datadrivna beslut för att justera era tjänster när och där det behövs.

Kolla på videon >>

Spela videoklipp

TOPdesks kontrollpanel är helt anpassningsbar. Skapa enkelt en översikt över dina viktigaste rapporter, vilket ger dig omedelbar inblick i viktig data, exempelvis er servicedesks svarstid på inkommande ärenden. Tack vare praktiska appar kan du skapa vilken rapport, KPI och urval du vill – och enkelt dra och släppa dem till din kontrollpanel. Du kan ställa in modulinstrumentpaneler för varje specifik process eller en enda kontrollpanel som täcker alla dina processer.

Med den användarvänliga rapportguiden kan du skapa en ny rapport i fyra enkla steg. Välj data för rapporten, operatörsgrupperna och rapporttypen så skapas rapporten på nolltid. Du kan välja mellan tydliga översikter, omfattande grafer som grupperar och synliggör er data så att ni lättare får kontroll över det som är viktigt för er.

Det är enkelt att komma igång

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa er med den digitala resan och få er att uppnå utmärkt service med hjälp av TOPdesk? Vänligen lämna dina uppgifter och jag återkommer till dig så snart som möjligt. 

Självklart kan du kontakta mig direkt på telefon 0725 54 86 33 eller på mejl: olof.orrhagen@itsoftware.se 

Kontakta mig idag!