Alla konversationer samlade på en plats
Med aktivitetsflödet Progress Trail loggas alltid din konversationshistorik i en tydlig översikt. Om du vill lägga till en skärmdump eller ett dokument till din incident är det inga problem. Med en enkel drag-and-drop funktion bifogar du din bilaga från skrivbordet eller ifrån mappen, direkt till incidentkortet.
Enkelt att tilldela uppgifter
Om en uppgift behöver skickas vidare till en annan handläggare är det viktigt att den nya handläggaren har all information den behöver. TOPdesks Incident Management-modul gör det enkelt: all information registreras på ett kort som sedan kan tilldelas till en annan handläggare, med ett klick. Den praktiska dashboarden säkerställer sedan att du har full koll på vad som är tilldelat och till vem.
Automatiska svar – utan ansträngning
En stor styrka med TOPdesk är hur systemet underlättar självhjälp. I TOPdesk är det lätt att registrera svaren på återkommande problem och sedan lägga till dem i incidenter. Via smart nyckelordsigenkänning larmas sedan nästa person automatiskt om en möjlig standardlösning finns på den påbörjade incidenten. Helt utan ansträngning.
Öka effektiviteten med automatisk slutförande-funktion
Med hjälp av TOPdesks funktion för automatiskt slutförande kan incidenter registreras ännu snabbare. När du börjar skriva, fyller TOPdesk i resten. Det säkerställer inte bara innehållet i inkommande incidenter, det säkerställer också tillförlitliga och korrekta rapporter.
Skär ned på administrationstiden
Med hjälp av TOPdesk Incident Management-modul och den användarvänliga och intuitiva självbetjäningsportalen, kan kunder som ringer in registrera incidenter och lämna in all den hänvisade informationen helt själva. Det säkerställer kvaliteten på incidenterna och minskar den administrativa hanteringen. Kunderna kan dessutom se sina egna förfrågningar och hålla koll på hur ärendet går utan att en handläggare behöver kopplas in.