TOPdesk utsedd till ’Best Customer Support’ och ’Best Usability’ 2021 av TrustRadius

Dela denna artikel

Dela på linkedin
Dela på facebook
Alexandra Struwe

Alexandra Struwe

Marknadskoordinator

Bättre support,
gladare kunder!

Nöjda kunder är alla supporterande avdelningars mål. Vi på IT Software förstår det. Därför har vi teamat upp med TOPdesk – en lösning som hjälper er att förbättra er kundkommunikation, hantera arbetsflöden och hålla koll på era tillgångar.

TrustRadius har återigen uppmärksammat TOPdesk för att leverera support i världsklass i TrustRadius ”Best of Infrastructure-Related Software 2021” i kategorin IT Service Management. TrustRadius-priserna lyfter fram TOPdesks framgångar för enastående kundservice under 2020.

TrustRadius är den mest betrodda granskningsplatsen för affärsteknik med mål att hjälpa inköpare att fatta bättre produktbeslut baserat på opartiska och insiktsfulla recensioner.  TrustRadius har identifierat tre attribut som såväl användare som köpare värderar allra högst: Customer Service, Usability och Feature Set. 

The Best Customer Support Award firar produkterna med bästa kundsupport, enligt deras användare, i sin kategori. Eftersom affärsprogramvaran växer i teknisk komplexitet kan en leverantörs förmåga att hjälpa användare med ett antal problem eller processer göra en enorm skillnad i användarnas upplevelse med programvaran.

TOPdesk bästa mjukvara inom ITSM vad gäller användarvänlighet och support

Best Customer Support Award hyllar produkterna med bästa kundsupport enligt sina användare i sin kategori. Eftersom affärsprogramvaror växer i teknisk komplexitet med tiden kan en leverantörs förmåga att hjälpa användare med ett antal problem eller processer göra en enorm skillnad i användarnas upplevelse med programvaran.

The Best Usability Award erkänner produkter med de bästa användbarhetsresultaten i sin kategori. ”Användbarhet” kan betyda dramatiskt olika saker beroende på vilken typ av programvara, användarbas och användningsområde. Behovet av produkter som passar dessa krav och uppfyller användarnas förväntningar är dock universellt och kan göra skillnaden mellan att ett företag antar eller överger en köpt programvara. Resultatet är uteslutande baserat på betyg för användarnöjdhet vilket gör utmärkelserna till en indikation på kunduppskattning, menar Vinay Bhagat, CEO för TrustRadius.

” Not all products are created equal, and neither are all technology buyers. By highlighting products that come with outstanding customer service, we can help more buyers navigate to products that will meet their unique needs.

-Vinay Bhagat, CEO TrustRadius 

IT Software har arbetat nära TOPdesk som partner och exklusiv återförsäljare i Sverige sedan bolaget grundades 2012. Jon Werkander är stolt över utmärkelsen.

IT Service Management: IT Software och TOPdesk

” Att leverera värde och alltid erbjuda fantastisk support ligger i IT Softwares DNA. Det må låta klyschigt – men det är och har alltid varit vår största drivkraft. Det gör oss alla i bolaget oerhört stolta och glada att se att våra kunder uppskattar TOPdesk.

-Jon Werkander, medgrundare IT Software

Till TOPdesks pressmeddelande publicerat på Cision >

Läs mer om TOPdesk, granska funktioner och fördelar, se den totala ekonomiska effekten av (enligt Forrester) och en fullständig lista över TOPdesk-integrationer hos TrustRadius >

Upptäck kraften! Fyll i formuläret för en kostnadsfri demo eller rådgivning

blank