Nyheter & Artiklar

IT Software

Säg hej till Nojen – vår blivande stjärnkonsult!

IT Software fortsätter växa! Till hösten hälsar vi Nojen Rezgar välkommen som ny konsultkollega. Nojen har flera års erfarenhet från säljsidan och en masterexamen i IT & Management.
SIAM: Service Integration and Management

ESM, Uncategorized

Vad är SIAM: Service Integration and Management?

Tidigare utförde IT organisationer stora delar av arbetet själva, allt från att racka servrar till att byta backuptapes. I den snabba takt teknologin förändras, tvingas IT organisationer att kalla in expertis från utsidan. Hur behåller du en helhetsbild när så många leverantörer är involverade? Hur hindrar du dem från att arbeta i icke kostnadseffektiva silos?
SPOC TOPdesk ESM

ESM, TOPdesk

Varför ESM behöver en ”single point of contact”

Varför är det viktigt att ha en enda kontaktpunkt (SPOC) för Enterprise Service Management, vidare kallat ESM? Läs om branschexpert Doug Tedders insikter kring den transformativa effekten som en SPOC kan ha för din organisation och ta del av sju steg för att implementera din helt egen SPOC.
TopRated av TrustRadius | IT Software

TOPdesk

TOPdesk utses till TopRated av TrustRadius!

Funderar du på att hoppa på ESM-tåget själv? Först måste du ta reda på vad värdet av ESM är för din organisation.
Illustration föreställande ett IT-system

ESM

Så skapar ESM värde i din organisation

Funderar du på att hoppa på ESM-tåget själv? Först måste du ta reda på vad värdet av ESM är för din organisation.
Dekorativ bild med grön bakgrund och text "hej då service desk-stress!"

ESM

Hej då till service desk-stress!

Sök