Integrationen mellan TOPdesk och SimpleSign gör din avtalshantering smidig och effektiv. Här skapar du ärenden eller förändringar direkt när ett avtal genereras eller signeras i SimpleSign. Och förenkla hyresavtal och andra signeringsprocesser digitalt.
SimpleSign gör signeringsprocessen enklare genom att erbjuda en snabb, säker och smidig lösning. Med digitala signaturer minskar pappersarbetet och administration, som gör att du frigör tid för viktigare uppgifter. Dessutom är det enkelt att spåra när och av vem, ett dokument har signerats.
Digital underskrift är ett användarvänligt sätt att undvika pappersarbete och snabbt godkänna dokument. Vill du veta mer om hur din organisation sparar resurser genom att börja använda elektronisk signatur. Och hålla koll på alla dokument på ett enkelt och säkert sätt med hjälp av SimpleSign?
Hör av dig så tar vi dialogen vidare.
Vi gör vardagen enklare och framtiden självklar
När digitalisering känns svårt och tekniskt, finns vi här för att
förenkla. Vi hjälper företag och organisationer att skapa värde
– för sina verksamheter, medarbetare och samhället i stort. Vi
hjälper människor till en smartare framtid genom att lösa
verkliga utmaningar. Så att de kan fokusera på det som är
viktigt, både på jobbet och i livet.