Låt oss hjälpa dig att hjälpa dina kunder bättre! Med TOPdesk som verktyg för att hantera er kundtjänst oavsett om det gäller företagskunder, invånare i en kommun eller hyresgäster så tar vi fram en anpassad uppsättning för era behov.
Vår partner Ebbot erbjuder chatbotlösningar där Ebbot blir en extra kollega på jobbet som hjälper er att ta hand om era enkla, och mest förekommande ärenden. Integrera med dina verksamhetsystem, som exempelvis TOPdesk.
Statistik visar att över tid så kan Ebbot hantera cirka 80% av frågorna som kommer in – så ni får tid att fokusera på det som är viktigast. Ebbot ger service till dina kunder även när kontoret är stängt och kan identifiera era kunder via Bank-ID för att hantera mer känsliga uppgifter. Med integrationen mot TOPdesk kan Ebbot skapa och uppdatera ärenden rakt in i TOPdesk och även leta efter svar på kundens frågor från TOPdesks kunskapsdatabas.
Vår partner Generic Mobile erbjuder integration mot TOPdesk där ni direkt från ärendet skickar ut frågor eller uppdateringar gällande ärendet direkt till kundens mobiltelefon. Vill ni kan även kunden svara direkt i sitt SMS tillbaka in i ärendet. Vill ni maximera upplevelsen för kunden kan även Generic Mobile lösa att ärenden skapas direkt från ett SMS.
Vill ni ge era kunder snabb åtkomst till er kundtjänst? Så klart ni vill! Med TOPdesks integrationer mot sociala medier så som twitter, Whatsapp, facebook och messenger så är er tillgänglighet för era kunder oslagbar! Låt era kunder skriva till er och meddelandet skapar ett ärende direkt i TOPdesk. För all er konversation med kunden från TOPdesks ärendekort medan kunden får svaren i sin favoritapp.
Vår partner Webropol erbjuder integration mot TOPdesk där ni automatiskt samlar era kunders intryck och åsikter om er service. När ett ärende stängs i TOPdesk skickas med hjälp av denna intergration per automatik en kundundersökning ut, och de fördefinierade kundundersökningsfrågorna ger er bättre insikt hur bra er kundtjänst fungerar – och hur ni kan förbättra den.
Integrera TOPdesk med ert telefonisystem så att era anställda arbetar effektivare och ni förbättrar era kunders upplevelse.
De verkliga proffsen på ärendehantering är våra kunder. Lär dig av de bästa - kolla in våra kundcase!
När en serviceavdelning arbetar med flera verktyg, är stabila integrationer nödvändiga för att förhindra förlust av information. På TOPdesk vet man hur viktigt det är att mjukvaran fungerar bra med dina andra verktyg. Därför har man infört standardiserade och dokumenterade API:er för TOPdesk: ett gränssnitt som öppnar upp TOPdesk och låter andra verktyg kommunicera sömlöst med vårt – utan komplicerat skräddarsytt arbete.
Vi erbjuder redan ett antal standardintegrationer som Active Directory, SCCM, SCOM, TeamViewer, slack och Microsoft Skype/teams. Tack vare API:et kan du nu självständigt utöka dina TOPdesk-funktioner och bygga integrationer, vilket gör livet enklare för dig och ditt team.
Oavsett om du bara letar efter ett enkelt ärendehanteringssystem eller vill öka nivån av automation i er verksamhet så växer våra mjukvaror med din avdelning. IT Software hjälper din serviceavdelning höja servicenivån och minska arbetsbördan.