TOPdesk + GIS-integration

Lyft din ärendehantering genom att tillföra ett geografiskt perspektiv

Att integrera TOPdesk med ett GIS-verktyg kan avsevärt förbättra hanteringen av dina ärenden genom att lägga till ett geografiskt perspektiv. Med vår lösning får du en sömlös integration mellan TOPdesk och ditt GIS-verktyg:

  • Integrera geografiska data med ärendehanteringen i TOPdesk. Detta gör att du kan registrera och tilldela ärenden baserat på deras geografiska position.
  • Tilldela ärenden till rätt resurser baserat på platsinformation, vilket förbättrar effektiviteten och responsen.
GIS integration mot TOPdesk

Kunder som använder GIS i kombination med ärendehantering

Genom att integrera TOPdesk med till exempel Esris ArcGIS har vi sett att kunder kunnat förbättra sin ärendehantering avsevärt. Integrationen mellan TOPdesk och GIS-verktyg erbjuder flera fördelar: förbättrad översikt och planering, snabbare respons och ökad effektivitet. Med geografisk information integrerad i ärendehanteringen får du en bättre översikt och kan planera resurser mer effektivt. Tilldelning baserat på geografisk plats leder till snabbare och mer precis hantering av ärenden. Genom att kombinera ärendehantering med geografiska data optimerar du dina arbetsflöden och din resurshantering.

Om du vill veta mer om hur du integrerar TOPdesk med ditt GIS-verktyg, hjälper vi dig gärna att utforska möjligheterna och se hur en sådan integration förbättrar din verksamhet. Med vår expertis och erfarenhet säkerställer vi ett lyckat införande som möter dina specifika behov. 

Hör av dig så tar vi dialogen vidare.