incident management modulen

Att hjälpa slutanvändare har aldrig varit enklare

TOPdesks incidenthanterings-modul används för att registrera, bearbeta och eskalera alla incidenter som är registrerade inom organisationen. Du öppnar upp ett Incident-kort, anger de viktigaste uppgifterna och trycker på spara. När ärendet är löst meddelas det automatiskt till dina slutanvändare. 

Kolla på videon >>

Spela videoklipp

Med aktivitetsflödet Progress Trail loggas alltid din konversationshistorik i en tydlig översikt. Om du vill lägga till en skärmdump eller ett dokument till din incident är det inga problem. Med en enkel drag-and-drop funktion bifogar du din bilaga från skrivbordet eller ifrån mappen, direkt till incidentkortet.

Om en uppgift behöver skickas vidare till en annan handläggare är det viktigt att den nya handläggaren har all information den behöver. TOPdesks Incident Management-modul gör det enkelt: all information registreras på ett kort som sedan kan tilldelas till en annan handläggare, med ett klick. Den praktiska dashboarden säkerställer sedan att du har full koll på vad som är tilldelat och till vem.

En stor styrka med TOPdesk är hur systemet underlättar självhjälp. I TOPdesk är det lätt att registrera svaren på återkommande problem och sedan lägga till dem i incidenter. Via smart nyckelordsigenkänning larmas sedan nästa person automatiskt om en möjlig standardlösning finns på den påbörjade incidenten. Helt utan ansträngning.

Med hjälp av TOPdesks funktion för automatiskt slutförande kan incidenter registreras ännu snabbare. När du börjar skriva, fyller TOPdesk i resten. Det säkerställer inte bara innehållet i inkommande incidenter, det säkerställer också tillförlitliga och korrekta rapporter.

Med hjälp av TOPdesk Incident Management-modul och den användarvänliga och intuitiva självbetjäningsportalen, kan kunder som ringer in registrera incidenter och lämna in all den hänvisade informationen helt själva. Det säkerställer kvaliteten på incidenterna och minskar den administrativa hanteringen. Kunderna kan dessutom se sina egna förfrågningar och hålla koll på hur ärendet går utan att en handläggare behöver kopplas in. 

Det är enkelt att komma igång

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa er med den digitala resan och få er att uppnå utmärkt service med hjälp av TOPdesk? Vänligen lämna dina uppgifter och jag återkommer till dig så snart som möjligt. 

Självklart kan du kontakta mig direkt på telefon 0725 54 86 33 eller på mejl: olof.orrhagen@itsoftware.se 

Kontakta mig idag!