Längd: 15 MINUTER/per webbinar
Pris: Kostnadsfritt
I vår tvådelade webbinarserie om serviceautomation samtalar vi om nyttan och fördelen av att automatisera vissa delar i en process eller hela processer. Vi går också in lite mer hands-on på hur dynamiska alternativ på formulär gör det hela mycket trevligare.
Ska man automatisera allt? Hur börjar man och varför ska jag använda mig av serviceautomation? Blir det effektivare? I det här avsnittet reder vi ut frågeställningarna ovan och lite till…
I det här avsnittet presenterar vi formulär i Zervicepoint, som är ett dynamiskt alternativ till TOPdesk egna formulär, och går igenom hur man gör saker och ting i praktiken.
Din helhetspartner inom Service Management systemlösningar
Vi finns med dig hela vägen från implementation, support till förvaltning. Våra mjukvaror hjälper er på ett smart och enkelt sätt att bli mer effektiva i verksamhetens processer, skapa automatiserade arbetsflöden och leverera bättre kundupplevelsen.