Ebbot - Nästa generations chatbot

Automatisera din verksamhet med Ebbot – Chatbot & Livechat driven av Artificiell Intelligens och Machine Learning. 

Ebbot gör din verksamhet tillgänglig 24/7 på flera plattformar, genom full automatisering. Tillgängligheten av en AI chat driver kundnöjdhet.

En AI chatbot glömmer inte vad den ska säga. 100% kontinuitet i språk och tonalitet. Aldrig trött, aldrig sjuk, alltid tillgänglig. 

Ebbot förstår kraften i den mänskliga kontakten och är inte rädd för att smidigt lämna över till en mänsklig medarbetare när det behövs.

Ebbot är oändligt skalbar och kan därmed hantera alla era kunder samtidigt om det skulle behövas. Inga köer, ingen väntetid. 

Ebbot AI din nya intelligenta kollega

Ebbot är en intelligent chatbot som drivs av AI & Machine Learning, förstår över 80 språk, och gör din verksamhet tillgänglig 24/7. Ebbot blir din nya extra kollega på jobbet som hjälper verksamheten att ta hand om enkla och repetitiva ärenden.

Ebbot ger även service till dina kunder utanför kontorstider och kan identifiera dem via Bank-ID för att hantera känsliga uppgifter. IT Software är stolta att erbjuda dig Ebbot AI chatbot som en av våra partnerlösningar, som med fördel kan integreras ihop med dina andra verksamhetssystem. Exempelvis ärendehanteringssystemet TOPdesk.

Nyhet! Nu även med
generativ AI

Som en del av Ebbots AI Chatbot kan du nu dra nytta av de fantastiska fördelarna med generativ AI med Ebbots egen GPT-lösning: EbbotGPT. 

Baserat på samma teknik som ChatGPT möjliggör EbbotGPT snabbare skapande av chatbotar och mer mänskliga konversationer. Men med EbbotGPT är chatboten avgränsad att endast svara på din företagsspecifika information. Och all data hanteras och lagras tryggt inom EU.

Ökad kundnöjdhet
Snabbare problemlösning
Högre ROI och lägre kostnader
Snabb
Smart
Säker

Ebbot AI chatbot & TOPdesk

Integrera Ebbot AI chatbot med TOPdesk för en effektivare och sömlös upplevelse för både kund och anställd. Ebbot skapar ett ärende i TOPdesk med rätt informationen. Och både användaren och handläggaren kan följa ärendet in i TOPdesk

Det här har kunderna uppnåt med Ebbot

NetOnNet
NetOnNet
Läs mer
Som en av Sveriges största E-handlare har NetOnNet ofta högt tryck till sin kundservice. Chatboten Jeanett automatiserar över 50% av alla ärenden, vilket avlastar det mänskliga support-teamet motsvarande 25 h/dag.
Kraftringen
Kraftringen
Läs mer
Chatboten Bothild automatiserar Kraftringens vanligast förekommande frågor. Genom att tillhandahålla direkta svar i chatten har chatboten minskat antal inkommande telefonsamtal med 22%. Vilket varit en mycket viktig avlastning för det mänskliga supportteamet under en tid med mycket högt tryck på kundservice.
Ronneby kommun
Ronneby kommun
Läs mer
Med hjälp av chatboten BerIT har Ronneby kommun effektiviserat sin interna IT-support, vilket i sin tur frigjort resurser för mer kvalitetshöjande och värdeskapande aktiviteter. I dagsläget har kommunen sex digitala medarbetare, men låter sig inte stoppas där, då dem ligger i framkant av digitaliseringen och har fler spännande projekt på gång.
Föregående
Nästa

Ronneby kommuns digitala medarbetare

För att möta dagens utmaningar och invånarens ökade förväntningar på bättre tillgänglighet och service, har Ronneby kommun lanserat en så kallad ”digital familj”. Den består just nu av 8 stycken robotar som i dag avlastar olika verksamheter inom kommunen. Detta i syfte att frigöra resurser för de personliga mötena och effektivisera verksamheten.  

Automatisera rätt

Vi tror att det är viktigt att ta tillvara på styrkorna hos både mänsklig- och automatiserad kundservice. Vi människor är exempelvis bra på att hantera komplexa ärenden som kräver kreativitet, flexibilitet och ett personligt bemötande. 

Medans en chatbots styrka ligger i dess outtröttlighet. Som passar perfekt för höga volymer ärenden (där det gäller att hålla koll på flera konversationer samtidigt), att besvara återkommande repetitiva frågor. Och framförallt vara tillgänglig under dygnets alla timmar.

Ebbot gör att samspelet mellan människa och AI chatbot blir sömlöst, så att vi kan dra fördel av bådas styrkor.

Inte bara kundservice ...

Kundservice Chatbot
Ebbots AI chatbot är kundservicepersonalens drömkollega som svarar på majoriteten av frågor, identifierar kunder och tar över helt när kontoret är stängt. 

IT/Helpdesk Chatbot
Ebbot guidar steg för steg igenom hur man löser problem och kan i många fall också lösa problemen helt själv. Hanterar allt från behörighetsnivåer till wifi-uppgifter.

HR/Intern Chatbot
På internsidan hanterar Ebbots AI chatbot allt från compliance ärenden till onboarding. En anställd kommer aldrig vara rädd för att ställa en dum fråga igen! 

Försäljning Chatbot
Sälj-Ebbot samlar in leads på din hemsida om ni är ett B2B-bolag. Jobbar ni mot konsument hjälper Ebbot kunder på hemsidan att välja rätt, och ökar på så sätt konverteringen.

Obegränsad tillgänglighet med automation

Tillgänglig

Ebbot gör din verksamhet tillgänglig 24/7 på flera plattformar genom full automatisering. Tillgängligheten av en AI chat driver kundnöjdhet!

Strukturerad

En AI chatbot glömmer inte vad den ska säga. 100% kontinuitet i språk och tonalitet. Aldrig trött, aldrig sjuk, alltid tillgänglig. 

Samarbetsvillig

Ebbot förstår kraften i den mänskliga kontakten och är inte rädd för att smidigt lämna över till en mänsklig medarbetare när det behövs.

Skalbar

Ebbot är oändligt skalbar och kan därmed hantera alla era kunder samtidigt om det skulle behövas. Inga köer, ingen väntetid. 

Redo att ta kontakt?

Vill du veta mer om hur din organisation kan automatisera verksamheten och uppnå smartare kunddialoger med hjälp av Ebbot? Vänligen lämna dina uppgifter och jag återkommer till dig så snart som möjligt. 

Självklart kan du kontakta mig direkt på telefon 0725 54 86 16 eller på mejl: rilind.berisha@itsoftware.se 

Vi finns med dig hela vägen

Med vår långa erfarenhet och expertis inom IT Service Managment, hjälper vi er utnyttja verksamhetens resurser på ett strukturerat och effektivt sätt. Steg för steg guidar vi er till en fantastisk kundupplevelse, produktivitet och kostnadseffektivitet.