Ebbot - Nästa generations AI chatbot

Förbättra din serviceupplevelse och effektivisera supportflöden för dina kunder och medarbetare med AI-agenter och livechatt-verktyg från Ebbot.

 

Ebbots egenutvecklade AI-modeller är tränade för att vara bra på just kundservice och lär sig snabbt att anpassa sig till er verksamhets unika datakällor.

Oavsett om du verkar inom offentlig sektor, utbildning eller finansiella tjänster kan Ebbots AI- och chattlösningar anpassas efter dina behov och integreras i era befintliga system.

Ebbots plattform är fullt GDPR-kompatibel och följer alla regulatoriska krav och lagar inklusive riktlinjerna för tillgänglighetsanpassning enligt WCAG 2.1 AA.

Säkerhet är en självklarhet. Med ISO 27001-certifiering och inbyggda AI-safeguards hanteras både er och slutanvändarnas data på ett säkert och reglerat sätt.

Generativ AI för snabba och relevanta svar

Ingen gillar generiska, opersonliga svar. Med generativ AI under huven och möjligheten att koppla agenten till dina utvalda datakällor, kan Ebbots AI-agent ge snabba, kontextuella och anpassade svar. Den justerar även tonen efter mottagarens behov för en mer naturlig och förstående dialog.

Så styr du AI Chatbotens arbete

Med färdiga arbetsflöden väljer du hur AI chatbot agenten ska hantera olika typer av serviceärenden. När den förstår vad användaren behöver, startar rätt flöde direkt – till exempel för att samla in data eller skicka information till andra system. Det sparar tid och minskar risken för misstag.

KC modulen till TOPDesk

Ebbot & TOPdesk

Ebbots AI-agent kan enkelt integreras med ärendehanteringssystemet TOPdesk för att skapa och hantera ärenden automatiskt. AI:n registrerar rätt information, håller ärendet uppdaterat och gör det enkelt för både användare och supportteam att följa hela processen i TOPdesk.

add-on - TOPdesk integration till Ebbot chatbot. Ge bättre och mer effektiv support till kunder och medarbetare med Livechatt och Chatbot.

Livechatt när mänsklig hjälp behövs

AI-agenten gör jobbet i bakgrunden, men ibland krävs mänsklig expertis. Ebbots livechattverktyg gör det enkelt för supportagenter att ta över dialoger, hantera flera chattkonversationer samtidigt och få en tydlig överblick över alla pågående ärenden – med AI-agenten alltid redo att stötta upp när det behövs.

Obegränsad tillgänglighet med automation ​

Tillgänglig

Ebbot gör din verksamhet tillgänglig 24/7 på flera plattformar genom full automatisering. Tillgängligheten av en AI chat driver kundnöjdhet!

Strukturerad

En AI chatbot glömmer inte vad den ska säga. 100% kontinuitet i språk och tonalitet. Aldrig trött, aldrig sjuk, alltid tillgänglig. 

Samarbetsvillig

Ebbot förstår kraften i den mänskliga kontakten och är inte rädd för att smidigt lämna över till en mänsklig medarbetare när det behövs.

Skalbar

Ebbot är oändligt skalbar och kan därmed hantera alla era kunder samtidigt om det skulle behövas. Inga köer, ingen väntetid. 

Redo att ta kontakt?

Vill du veta mer om hur din organisation kan automatisera verksamheten och uppnå smartare kunddialoger med hjälp av Ebbot? Vänligen lämna dina uppgifter och jag återkommer till dig så snart som möjligt. 

Självklart kan du kontakta mig direkt på telefon 0725 54 86 16 eller på mejl: rilind.berisha@itsoftware.se 

Vi finns med dig hela vägen

Med vår långa erfarenhet och expertis inom IT Service Managment, hjälper vi er utnyttja verksamhetens resurser på ett strukturerat och effektivt sätt. Steg för steg guidar vi er till en fantastisk kundupplevelse, produktivitet och kostnadseffektivitet.