Genom att välja de produkter och lösningar som passar din verksamhets behov, kan du nå målen snabbare med våra mjukvaror som stöd.
Förbättra kundkommunikation, hantera arbetsflöden och håll koll på tillgångar.
Få en friktionsfri arbetsplats genom att ta bort manuella och tidskrävande arbetsprocesser.
Automatisera din verksamhet med chatbot & livechat driven av Artificiell Intelligens och Machine Learning.
Få full kontroll på alla hård- och mjukvaror & licenser samlat på ett ställe.
Få en anpassningsbar och effektiv lösning för information- och dokumenthantering.
Ett ärendehanteringssystem gör det enkelt att bemöta ständigt föränderliga kundkrav, hantera dina arbetsflöden, förbättra din kundkommunikation och hålla koll på dina tillgångar. Alla supporterande avdelningar är överens om att glada medarbetare ger nöjda kunder. Vårt mål är att göra det enkelt och snabbt för dig att uppnå det. Därför har vi teamat upp med TOPdesk – ett enkelt ärendehanteringssystem som samlar all din ärendehantering i ett enda system.
Om du är ute efter en anpassningsbar och effektiv lösning för information- och dokumenthantering, har du kommit precis helt rätt. M-files som dokumenthanteringssystem gör det enkelt för dig att hitta information snabbare och jobba smartare. Till din hjälp har du en inbyggd AI-motor som föreslår automatiska taggar baserat på det användarbeteende som du haft tidigare.
Automation i dagens IT-miljöer blir mer och mer nödvändigt. Vi vill se till att höja kvaliteten på arbetet för medarbetarna genom att minska manuella moment i det dagliga arbetet och ta bort återkommande-, enformiga- och invandna arbetsuppgifter. Därför finns vi här, med Zervicepoint som en av de vassaste lösningarna på marknaden, för att hjälpa dig och din organisation – hela vägen.
Ebbot är en intelligent chatbot som drivs av AI & Machine Learning, talar 80 språk, och gör din verksamhet tillgänglig 24/7. Ebbot blir din nya extra kollega på jobbet som hjälper verksamheten att minska ärendemängden och ta hand om enkla, repetitiva ärenden. Det gör att tid finns för dina medarbetare att utvecklas och varje kund får dessutom mer uppmärksamhet.
Vår användarvänliga, enkla och egenutvecklade integrationsplattform gör att vem som helst kan installera, produktionssätta och övervaka integrationer mellan er organisations alla IT system, utan att vara utvecklare.
Testa först verktyget och se hur din information flyttas mellan dina system. Sedan kan du tryggt gå live med dina integrationer.
Behöver du en snabb översikt över alla dina skrivare i organisationen? Eller behöver du serienummer på alla datorer? Inga problem, välj mellan över 400 färdigbyggda rapporter eller bygg egna på bara några minuter.
Se våra lösningar för specifika branscher och avdelningar.
Se våra lösningar för specifika branscher och avdelningar.
Din ITIL certifierade helhetspartner
inom digital förnyelse
Rusta dig för framtiden med digitala systemlösningar och tjänster från oss. Vi finns med dig hela vägen från implementation, support till förvaltning. Tillsammans ser vi till att göra övergången till det digitala så smidigt och framgångsrikt som möjligt.