Automatiserade IT-tjänster med Zervicepoint – hur funkar det?

Dela denna artikel

Dela på linkedin
Dela på facebook
Alexandra Struwe

Alexandra Struwe

Marknadskoordinator

Bättre support,
gladare kunder!

Nöjda kunder är alla supporterande avdelningars mål. Vi på IT Software förstår det. Därför har vi teamat upp med TOPdesk – en lösning som hjälper er att förbättra er kundkommunikation, hantera arbetsflöden och hålla koll på era tillgångar.

Genom att automatisera era tunga och repetitiva uppgifter blir era processer snabbare och lättare. Är du nyfiken på hur Zervicepoint fungerar tillsammans med, och kompletterar, TOPdesk? Läs vidare!

Ni har hört oss säga det förr. Genom att skapa en friktionsfri arbetsplats låter du dina anställda få ett välbehövligt flow i vardagen. Befria dina medarbetare från monotona uppgifter och låt dem i stället prioritera det som de är anställda för, helt enkelt!

Automatisera era IT-tjänster med Zervicepoint

Erik Oresten, systemutvecklare på Zervicepoint, har nyligen gjort en “Code Cookie” som bland annat visar hur ni kan sätta upp ett formulär som skapar en förändring i TOPdesk, en av många kompletterande finesser som Zervicepoint erbjuder.

Upptäck hur lätt du kan komma igång med automation

Snabbare (och smartare!) affärsprocesser med Zervicepoint! Är det möjligt? Absolut! Läs mer om hur ni kan effektivisera er organisation och lär känna IT Software, Zervicepoint och det nya partnerskapet lite bättre via länkarna nedan.