4 kunskapshanteringstips för en effektiv IT-support
Är din IT-support dränkt med återkommande frågor och ärenden, som att återställa lösenord? Det finns en smart lösning som inte kräver några stora förändringar i hur du arbetar. Vill du veta hur?
Är din IT-support dränkt med återkommande frågor och ärenden, som att återställa lösenord? Det finns en smart lösning som inte kräver några stora förändringar i hur du arbetar. Vill du veta hur?
Vi är inne i en tid där digitaliseringen förändrar hur vi interagerar med ett företag. Vi strävar numera efter att få tag på information så
Som serviceverksamhet vet du hur viktigt det är att hantera inkommande ärenden från dina kunder, medarbetare eller andra intressenter på ett professionellt sätt. Men du
IT Software:s vision är att vara en långsiktig och aktivt stödjande partner inom digitalisering. Med M-Files får vi en perfekt partner som delar vår vision. Genom ett nära samarbete stärker vi inte bara möjligheter utan även kompetens inom upphandlingar. I stället för att erbjuda ett allt-i-ett-system, fokuserar vi på att tillhandahålla hållbara lösningar för specifika behov.
Vilka ITSM-trender och utvecklingar kommer vi att se 2024? Och hur kommer de att påverka ditt sätt att arbeta? Renske van der Heide, Head of Strategy & Innovation på TOPdesk delar med sig av sina iakttagelser.
TOPdesk strävar efter att fortsatt vara det självklara valet inom ärendehantering genom att erbjuda möjlighet till att ge bra service till externa och interna kunder. Här kan du läsa mer om vilka områden de fortsatt kommer att jobba med kommande år.
Din ITIL certifierade helhetspartner
inom digital förnyelse
Rusta dig för framtiden med digitala systemlösningar och tjänster från oss. Vi finns med dig hela vägen från implementation, support till förvaltning. Tillsammans ser vi till att göra övergången till det digitala så smidigt och framgångsrikt som möjligt.