Nyheter & Artiklar

Trender inom kundservice
Ebbot
Oliver Wirström

Trender inom kundservice 2021

Kundservice. Den bortprioriterade funktionen som fått allt mer eld under vingarna senaste åren. 2020 var året då COVID-19 gjorde det ännu tydligare hur pass viktigt det var att kunna vara där för sina kunder när det väl gällde. Men, vad är det egentligen som trendar i kundservicesammanhang 2021?

tre kollegor sitter på kontoret och pratar
ITSM
Rebecka Öjergren

Agil ITSM & Scrum – hur funkar de tillsammans?

Scrum och ITSM är heta ämnen som diskuteras över internet, i hissen eller vid kaffemaskinen. Men hur fungerar det? Och hur kan du tillämpa scrum och agil ITSM på ditt IT-team?

IT Software
Rebecka Öjergren

Säg hej till Oskar!

IT Software fortsätter växa! Nu hälsar vi Oskar Vejlo välkommen som ny konsultkollega.

Mät nivåer med Maturity Model | IT Software
ITSM
Rebecka Öjergren

Så mäter du mognadsnivån på din serviceavdelning med TOPdesk Maturity Model

Var står din organisation när det gäller tjänsteleverans? Är serviceavdelningarna i din organisation glasklara eller saknar de riktning? Och hur kan de maximera sitt värde för sina kunder? TOPdesk Service Excellence Maturity Model svarar på dessa frågor. Använd modellen för att ta reda på hur mogna de olika avdelningarna i din organisation är – och för att få viktiga insikter om vilka servicehanteringsområden som behöver förbättras.