
IT Software inleder partnerskap med Zervicepoint
IT Software ingår partnerskap med det svenska bolaget Zervicepoint – en modern webbaserad applikation som samlar och automatiserar alla affärsprocesser.
IT Software ingår partnerskap med det svenska bolaget Zervicepoint – en modern webbaserad applikation som samlar och automatiserar alla affärsprocesser.
Var står din organisation när det gäller tjänsteleverans? Är serviceavdelningarna i din organisation glasklara eller saknar de riktning? Och hur kan de maximera sitt värde för sina kunder? TOPdesk Service Excellence Maturity Model svarar på dessa frågor. Använd modellen för att ta reda på hur mogna de olika avdelningarna i din organisation är – och för att få viktiga insikter om vilka servicehanteringsområden som behöver förbättras.
Så gör du för att lyckas med invånarsupporten. En approach för delad tjänstehantering, Enterprise Service Management eller ESM, hjälper din avdelning nå era mål.
Vill du veta hur ni kan förbättra kundupplevelsen av de tjänster ni erbjuder? Om du inte frågar får du aldrig veta. Här är 10 kreativa sätt för att ta reda på vad kunderna tycker om era tjänster. Egentligen.
På TOPdesk SEE Online 2020 delade kundcentricitetexperten Nancy Rademaker sina insikter och förklarade varför medarbetarnas engagemang och kundupplevelse går hand i hand med digital transformation.
Vill du veta mer om modulen New Asset Management? Kanske har du sett den nya modulen, men undrar hur du migrerar dina befintliga tillgångar? Följ med oss i den här 4-delade webinarserien för att komma igång!
Våra vänner TOPdesk erbjuder massvis med innehåll så du kan lära dig mer om mjukvaran och hur du förenklar livet på din avdelning.
Din helhetspartner inom Service Management systemlösningar
Vi finns med dig hela vägen från implementation, support till förvaltning. Våra mjukvaror hjälper er på ett smart och enkelt sätt att bli mer effektiva i verksamhetens processer, skapa automatiserade arbetsflöden och leverera bättre kundupplevelsen.