Nyheter & Artiklar

Ingenjör använder laserskärare för att bygga pappersmodell. Fördelar med kunskapshantering: Kunskapshanterings hjälper dina kunder och medarbetare att lösa sina egna problem.
Kundupplevelse
Rebecka Öjergren

4 fördelar med kunskapshantering i er support

Fördelarna med kunskapshantering är många. För att hjälpa dig komma igång har vi samlat de främsta anledningarna till att varför du bör ta dig tid att implementera kunskapshantering.

IT Software
Rebecka Öjergren

10 tips för TOPdesk-användare under covid-19

Vi har alla redan fått arbeta under nya förutsättningar under en lång tid. Även om vi i Sverige inte behövt hantera en fullständig nedstängning så

IT Software
Rebecka Öjergren

Tillbakablick och framtidstro

År 2020 var i många avseenden ett speciellt år. I stället för att ställa in har vi alla på ett eller annat sätt tvingats ställa om. Vi på IT Software har sedan i mars 2020 nästan uteslutande arbetat på distans. Det hade inte varit möjligt utan fantastiska insatser från våra medarbetare, kunder och partners som gjort denna omställning möjlig.