10 tips för TOPdesk-användare under covid-19
Vi har alla redan fått arbeta under nya förutsättningar under en lång tid. Även om vi i Sverige inte behövt hantera en fullständig nedstängning så
Vi har alla redan fått arbeta under nya förutsättningar under en lång tid. Även om vi i Sverige inte behövt hantera en fullständig nedstängning så
År 2020 var i många avseenden ett speciellt år. I stället för att ställa in har vi alla på ett eller annat sätt tvingats ställa om. Vi på IT Software har sedan i mars 2020 nästan uteslutande arbetat på distans. Det hade inte varit möjligt utan fantastiska insatser från våra medarbetare, kunder och partners som gjort denna omställning möjlig.
TrustRadius har återigen uppmärksammat TOPdesk för att leverera support i världsklass i TrustRadius ”Best of Infrastructure-Related Software 2021” i kategorin IT Service Management. TrustRadius-priserna lyfter fram
Kundservice. Den bortprioriterade funktionen som fått allt mer eld under vingarna senaste åren. 2020 var året då COVID-19 gjorde det ännu tydligare hur pass viktigt det var att kunna vara där för sina kunder när det väl gällde. Men, vad är det egentligen som trendar i kundservicesammanhang 2021?
Scrum och ITSM är heta ämnen som diskuteras över internet, i hissen eller vid kaffemaskinen. Men hur fungerar det? Och hur kan du tillämpa scrum och agil ITSM på ditt IT-team?
Vill du veta mer om modulen New Asset Management? Kanske har du sett den nya modulen, men undrar hur du migrerar dina befintliga tillgångar? Härligt!
Din ITIL certifierade helhetspartner
inom digital förnyelse
Rusta dig för framtiden med digitala systemlösningar och tjänster från oss. Vi finns med dig hela vägen från implementation, support till förvaltning. Tillsammans ser vi till att göra övergången till det digitala så smidigt och framgångsrikt som möjligt.