
Så skapar ESM värde i din organisation
Funderar du på att hoppa på ESM-tåget själv? Först måste du ta reda på vad värdet av ESM är för din organisation.
Funderar du på att hoppa på ESM-tåget själv? Först måste du ta reda på vad värdet av ESM är för din organisation.
Livet på supporten kan vara hektiskt. Dina anställda är alltid upptagna med att släcka bränder och ja, stressen är ett faktum. Men det finns hopp.
Alexandra Struwe intar rollen som marknadskoordinator på IT Software. Hon ansvarar nu för marknadsföringen av IT Software samt bolagets digitala närvaro.
Så gör du för att lyckas med invånarsupporten. En approach för delad tjänstehantering, Enterprise Service Management eller ESM, hjälper din avdelning nå era mål.
Vill du veta hur ni kan förbättra kundupplevelsen av de tjänster ni erbjuder? Om du inte frågar får du aldrig veta. Här är 10 kreativa sätt för att ta reda på vad kunderna tycker om era tjänster. Egentligen.
Vi vet att COVID-19 skapar frågor på många plan. Som er partner vill vi försäkra er om att vi är i drift och att vår målsättning är att leverera våra tjänster precis som vanligt.
Vi gör vardagen enklare och framtiden självklar
När digitalisering känns svårt och tekniskt, finns vi här för att
förenkla. Vi hjälper företag och organisationer att skapa värde
– för sina verksamheter, medarbetare och samhället i stort. Vi
hjälper människor till en smartare framtid genom att lösa
verkliga utmaningar. Så att de kan fokusera på det som är
viktigt, både på jobbet och i livet.